• در مورد اهمیت مدیریت برند صحبت کنید. چرا مهم است؟
  • برند شخصی خود را چگونه توصیف می کنید؟
  • تا جایی که می توانید، محصولی را که به خوبی به بازار عرضه شده است، توصیف کنید. چه چیزی برای این محصول خوب کار می کند؟
  • برخی از کمپین های بازاریابی مورد علاقه شما چیست؟
  • چگونه از جدیدترین ابزارها و روندها مطلع می شوید؟
  • برای یادگیری یک برند جدید در اولین هفته کاری خود چه کاری انجام می دهید؟
  • مشتریان محصول ما را چگونه توصیف می کنید؟
  • اگر بخش دیگری از مشتریان را هدف قرار می دادید - فرهنگ متفاوت، شاید یا مخاطبان جوان تر  چه می کردید؟
  • با جزئیات تا حد امکان، یک استراتژی ورود به بازار را که اخیراً روی آن کار کرده اید، توضیح دهید.

  • چگونه متوجه می شوید که استراتژی برندسازی کار نمی کند؟
  • چگونه متوجه می شوید که چه زمانی باید قیمت محصول را تغییر دهید؟
  • چه معیارهایی برای شما به عنوان مدیر برند مهم است؟ تیم قبلی شما چگونه گزارشگری را مدیریت می کرد؟
  • ساختار تیم فعلی/قبلی خود را شرح دهید. نقش آنها چیست؟
  • چگونه تیم خود را در مواجهه با ضرب الاجل های فشرده با انگیزه نگه می دارید؟
  • زمانی را توصیف کنید که به یک همکار انتقاد سازنده داشتید.
  • تیم شما با هدایت شما موافق نیست. چطور از پس آن بر میآیی؟
  • با چه نوع مشتریانی کار کرده اید؟
  • اگر مهم ترین مشتری شما از کار شما متنفر باشد، چه می کنید؟